tirsdag den 20. september 2011

Æh, Ø

Jeg stemte på Enhedslisten, fordi jeg håber på, at de vil kunne udfordre de Idefix, som sidder i centrumpartierne. Men det kan ikke lade sig gøre, hvis S-SF ikke engang vil kunne få en finanslov igennem, fordi Ø ikke vil stemme på noget, de ikke er 100 % for. Så vil aviserne i stedet skrive om en dysfunktionel venstrefløj, og nyvalget vil komme, og Ø vil dratte gevaldigt, for ingen gider stemme på standhaftige idioter. Det var efter min mening det, som gjorde R så små, dengang Jelved meldte ud, at R skulle have sin "egen blok" i meningsmålingerne.

Og ingen vil tale om det, som man burde tale om: Den globaliserede økonomis bagsider, krig her og der, narkopolitik, finanssektoren, etc. Løkke tilbage som statsminister, næsten helt sikkert.

Nå. Jeg kan jo flytte min stemme ved næste valg, som måske ikke er langt væk.

0 kommentarer:

Send en kommentar