Jo. Det lyder fornuftigt. BDI er en god indikator for hvor meget gang der er i verdenshandelen, hvis jeg har forstået den ret. Og da verdenshandelen er gået i stå mens butikkerne sælger ud af beholdningen, groft sagt, så må det næste regnskab gøre nas.
Men, ifølge Kristian Jensen betaler de jo knap nok skat af den del alligevel, og det meste af deres personale er jo nok malaysianere o.l. Så, whatever. Vist nok.
Ikke endnu. Mærsk Line flytter containere, ikke bulk gods.
SvarSletMen hvis der ikke er nogen, der flytter bulk, så er det vel bare et spørgsmål om tid, før der heller ikke er nogen, der flytter containere.
Uden bulkgodset/råvarerne til at fremstille dimserne, der skal i containerne, går tingene formentlig noget i stå.
Men for nu at besvare første del af dit spørgsmål ... ja :-)
mvh TheC
Jo. Det lyder fornuftigt. BDI er en god indikator for hvor meget gang der er i verdenshandelen, hvis jeg har forstået den ret. Og da verdenshandelen er gået i stå mens butikkerne sælger ud af beholdningen, groft sagt, så må det næste regnskab gøre nas.
SvarSletMen, ifølge Kristian Jensen betaler de jo knap nok skat af den del alligevel, og det meste af deres personale er jo nok malaysianere o.l. Så, whatever. Vist nok.